جابه جایی دکل های برق میدان جمهوری اهواز برای راه اندازی روگذر

جابه جایی دکل های برق میدان جمهوری اهواز برای راه اندازی روگذر ام آی جی تی: خوزستان معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان از نصب و جابجایی 3 دکل خطوط 132 کیلوولت انتقال برق برای راه اندازی پل روگذر میدان جمهوری اهواز (شهدای غزه) آگاهی داد.



علی اصغر خدامراد منگری در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: خط ۱۳۲ کیلوولت محدوده میدان جمهوری در سال ۸۴ راه اندازی شد و تامین کننده برق پست های ساحلی و پاداد در شرق اهواز است.

وی اضافه کرد: باتوجه به شروع عملیات اجرائی راه اندازی پل روگذر میدان جمهوری و این که ۳ دکل خط ۱۳۲ کیلوولت در این محدوده قرار داشته است، جابجایی دکل ها در دستور کار قرار گرفت.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان عنوان کرد: این اقدام با وجود سختی کار شبانه برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و هزینه هایی که برای شرکت داشته است، در امتداد تعامل و همگرایی شرکت برق منطقه ای خوزستان با شهرداری اهواز انجام شده است که با راه اندازی پل روگذر، مسائل ترافیکی این محدوده برطرف شود.

خدامراد منگری با اعلان اینکه ارزش سرمایه گذاری این جابجایی بالاتر از ۲۰۰ میلیاردریال و در قالب پروژه های اصلاح و بهینه سازی انجام شده است، بیان کرد: در فاز اول با راه اندازی ۲ دکل و دمونتاژ یک دکل، موقتاً این جابجایی انجام شده است تا در عملیات اجرائی راه اندازی پل روگذر وقفه ای ایجاد نشود و در مرحله دوم با کاهش بار شبکه و امکان خاموشی در این خطوط، طرح دائم پروژه اجرائی شود.

وی اظهار داشت: شرکت برق منطقه ای خوزستان نهایت همکاری با مدیریت شهری و سایر سازمان ها را داشته و این انتظار را نیز دارد که در مطالبی مانند واگذاری زمین برای راه اندازی پست جهت تامین برق مشترکین، با این مجموعه همکاری داشته باشند.

شرکت برق منطقه ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.




منبع:

1403/07/22
08:55:34
0.0 / 5
75
تگهای خبر: راه اندازی , سازمان , سرمایه گذاری , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز