حفظ پایداری شبکه برق پایتخت در گرمترین روز سال

حفظ پایداری شبکه برق پایتخت در گرمترین روز سال به گزارش ام آی جی تی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اظهار داشت: با همراهی مشترکین و تلاش نیروهای این شرکت در روز چهارشنبه؛ ۱۷ مرداد ماه بعنوان گرمترین روز سال پایداری شبکه برق پایتخت با موفقیت تأمین شد.


به گزارش ام آی جی تی به نقل از ایسنا، کامبیز ناظریان با بیان این مورد که روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه یکی از گرمترین روزهای سالجاری ثبت شده در تاریخ شهر تهران بوده است اظهار داشت: باوجود افزایش بی سابقه و ثبت رکورد مصرف برق، با تلاش شبانه روزی و ۲۴ ساعته نیروهای کارشناسی و عملیاتی این شرکت شبکه برق پایتخت در شرایط پایدار حفظ شده است.
ناظریان اضافه کرد: هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده در شهر تهران اعمال نشده است اما به واسطه گرمای بیش از اندازه هوا شاهد وقوع برخی حوادث در سطح شهر بودیم که با تلاش نیروهای عملیاتی این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف و برق مشترکان برقرار شد.
وی خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای این شرکت به صورت ۲۴ درحال رصد و پایش شبکه برق از راه کنتورهای هوشمند هستند و گروههای ارزیاب با حضور میدانی در ادارات، بانکها و مراکز تجاری در جهت موارد در ارتباط با مدیریت مصرف برق بازدید انجام و در صورت مشاهده ی هر گونه عدم رعایت دستورالعمل های اعلام شده، تذکرات لازم داده می شود.
وی با تقدیر از همکاری مشترکان و شهروندان تهرانی بیان نمود: لازم است با تداوم این همراهی ویژه در خلال روزهای گرم آتی شاهد حفظ پایداری شبکه برق و عدم بروز هر گونه اختلال احتمالی باشیم.




منبع:

1403/05/19
11:54:17
0.0 / 5
257
تگهای خبر: شركت , مشترك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
MIGT انرژی ، توربین، گاز ، ام آی جی تی

migtco.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ام آی جی تی محفوظ است

ام آی جی تی

وبسایت اقتصادی با تمرکز بر نفت و گاز